sobota, 8 sierpnia 2015

Wstęp

Witam, witam :D
Może znacie mnie z bloga Dreams, w którym ff jest o Zaynie M. i Perrie E. 
Niestety w realnym świecie się rozstali :'(
Ale nie opuszczam tamtego bloga, tylko robię przerwę. Może wystarczy tydzień... mniejsza. Przechodzimy teraz do tego ff, które dotyczy... uwaga fanfary...
Harrego Stylesa!!! Nigdy jeszcze nie miałam do czynienia z takim ff, więc nie ukrywam będzie... trudno. Ale lubię wyzwania. 
Zapraszam na krótki wstęp i promo:

Strzał w ciemności...
Przeszłość; jestem zagubiony w przestrzeni
I gdzie mam zacząć?
Przeszłość, i pościg.
Dopadłaś mnie...
Jak wilk, drapieżnik, łowca
Czułem się jak jeleń w blasku miłości.
Nie kochałaś mnie, więc zastygłem w czasie.
Głodna mojego ciała, mej krwi.
No tak...
Ale ja przecież nie mogę konkurować z wilczycą,
Która powaliła mnie na kolana.
Co widzę w tych żółtych oczach?
(Zmieniony tekst: David Guetta ft. Sia - She Wolf)










Pierwszy zdecydowanie lepiej wyszedł :D
No ale trudno. Przynajmniej są jakieś takie...
Pozdrowienia :*

2 komentarze:

  1. Harry! To jest to *-* Czekam na pierwszy rozdział :)
    http://wait-for-you-1dff.blogspot.com/
    http://dark-sky-1dff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń